Szpitale Polskie S.A.

Szpitale Polskie S.A. to organizacja powołana do zarządzania szpitalami realizującymi usługi medyczne w ramach środków publicznych. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim potrzebującym należytej pomocy medycznej. Pragniemy pokazać, że dobre i skuteczne leczenie jest możliwe. Więcej o spółce

Aktualności

księgowa / księgowy

księgowa / księgowy

 

 

Szpital Polski w Sztumie poszukuje kandydatki/kandydata

na stanowisko księgowej/ księgowego

 

Wymagania wobec kandydata/kandydatki:

  • Wykształcenie średnie ekonomiczne,  preferowane wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości i rachunkowości,
  • Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej oraz umiejętność pracy zespołowej,
  • Zdolności organizacyjne, sumienność, obowiązkowość, dokładność, uczciwość, samodzielność, cierpliwość, umiejętność analitycznego myślenia,
  • Dobra znajomość środowiska MS Office.

Kandydatom oferujemy wynagrodzenie adekwatne do powierzonych zadań, możliwość rozwoju zawodowego, zdobycie cennej wiedzy oraz doświadczenia zawodowego.

Zakres obowiązków:

·        Gromadzenie oraz kompletowanie dokumentów księgowych,

·        Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych,

·        Wystawianie faktur sprzedaży,

·        Księgowanie faktur kosztowych,

·        Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych,

·        Przygotowywanie sprawozdań i zestawień,

·        Prowadzenie kasy,

·        Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (jednostką nadrzędną, bankami, dostawcami usług i towarów) oraz jednostkami organizacyjnymi szpitala,

·        Wykonywanie pracy zgodnie z przepisami BHP.

CV oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres e-mailowy: rekrutacja.sztum@szpitale-polskie.pl

Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:

  • administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Szpitale Polskie Spółka Akcyjna ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.
  • administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować tel. (32) 208 89 90
  • Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie( art. 6 ust.lit.c) w/w Rozporządzenia
  • Przysługuje Pani/Panu prawo do :

– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania , sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,

– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego Rozporządzenia tj, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

  • Podanie danych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe . W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  • Odbiorcą Pana/i danych osobowych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
  • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych , w tym przepisów archiwalnych.
  • Pana/i dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

 

 

 

,

 

 

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.