Specjalista/specjalistka ds. BHP
Stanowisko pracy: Specjalista/specjalistka ds. BHP
Miejsce pracy: Szpital Polski Sztum
Szpital Polski w Sztumie poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko specjalisty ds. BHP
Wymagania wobec kandydata/kandydatki:
- Wykształcenie co najmniej o kierunku lub specjalności w zakresie BHP albo studia podyplomowe w zakresie BHP,
- Staż pracy w służbie BPH co najmniej 1 rok,
- Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej oraz umiejętność pracy zespołowej,
- Zdolności organizacyjne, sumienność, obowiązkowość, dokładność, uczciwość, samodzielność, cierpliwość, umiejętność analitycznego myślenia,
- Dobra znajomość środowiska MS Office.
Dodatkowy atut:
- Znajomość branży BHP w środowisku szpitalnym
Kandydatom oferujemy wynagrodzenie adekwatne do powierzonych zadań, możliwość rozwoju zawodowego, zdobycie cennej wiedzy oraz doświadczenia zawodowego.
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i nadzór nad szkoleniami okresowymi pracowników,
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu BHP zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
- Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględniania w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu BHP,
- Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględniania wymagań BHP w tych założeniach i dokumentacji,
- Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,
- Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP oraz ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Opiniowanie szczegółowych instrukcji w zakresie BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,
- Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
- Opracowywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- Doradztwo w zakresie BHP i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej,
- Oraz inne wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr. 109, poz. 704, z 2004r. Nr 246, poz. 2468)
Forma zatrudnienia:
- Forma zatrudnienia umowa o pracę w wymiarze minimum 0,5 etatu.
CV, list motywacyjny wraz ze zdjęciem proszę kierować na adres e-mailowy:
rekrutacja.sztum@szpitale-polskie.pl
Zastrzegamy możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli o poniższej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
- administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie jest Szpitale Polskie Spółka Akcyjna ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.
- administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować tel. (32) 208 89 90
- Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze na podstawie( art. 6 ust.lit.c) w/w Rozporządzenia
- Przysługuje Pani/Panu prawo do :
– dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania , sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także – w przypadkach przewidzianych prawem – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych,
– wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego Rozporządzenia tj, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- Podanie danych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe . W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
- Odbiorcą Pana/i danych osobowych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych , w tym przepisów archiwalnych.
- Pana/i dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.